dinsdag 4 maart 2014

een portie vrolijkheid

we moeten allemaal op de yoga, om zen te worden, maar ik heb zo mijn eigen maniertjes om zen te worden, om er zelfs ook vrolijk bij te worden
Ik word vrolijk van geslepen potloodpunten


Ik word zen en vrolijk dus van potloodjes slijpen, de hele bak (en die is groot en goed gevuld) als 't moet, heerlijk, zo met de kindjes aan tafel, die zich proberen te herinneren hoe de kleuren van een regenboog zich opvolgen. ze zijn nog te klein om uit te leggen dat ze aan ROGGBIV (met dank aan Jo :-) ) moeten denken, ze kunnen nog niet schrijven en hebben nog niet genoeg feeling met letters om dat te snappen. en ondertussen slijp ik, tot de poepkes van de potloden toe
en dan word ik aan het eind, met opkomende blein aan de duim van het slijpen, ook nog eens vrolijk van een bakje vol

en zo kruip ik lekker voldaan (de tipi-tent is af, DE tipi-tent, waar ik al van in september op zit te broeden) en vrolijk in mijn beddeke

1 opmerking:

  1. Ela, allemaal tof en wel dat slijpen maar ik kwam dus voor een tipi-foto he!

    ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Bloglovin

Instagram Follow