donderdag 7 juli 2016

dolly plaid week 9, 10, 11 en 12 in 1 keertje

Vorige week, toen het patroon voor week 11 werd vrij gegeven, kreeg ik zoals gewoonlijk de volgende week al in de mailbox, week 12.
Eigenlijk was ik nog niet helemaal klaar met week 9. Dus ik moest sowieso 2 pittige weken inhalen, samen met nog een stukje van week 9.
Maar week 12 is een extra lazy week, niets tellen, gewoon vasten haken en gaan. Een open invitatie dus om eindelijk eens de achterstand in te halen. Die week 12 haakte ik er in verhouding eigenlijk gauw even bij.

Op woensdagavond, bij ondergaande zon, was ik nog net niet klaar, maar tijdens de match van Portugal tegen Wales haakte ik de groene en de ecru rij er nog gauw even achteraan. Ik ben dus weer bij, oef.
En als ik nog eens de behoefte heb om alles uit te trekken, ga ik eerst even wandelen, beloofd.

haakmarathon houden in de avondzon, er zijn lastigere dingen in 't leven:


en 't uitzicht was bijzonder goed:


Nog rap een foto voor zonsondergang, er moeten hier nog een groene en een ecru rij achteraan



Met dank aan de veelvuldige regen trouwens. Onze tuin mag dan een maand onder water gestaan hebben, onze hortensia's staan prachtig dit jaar.
En met dank aan de man natuurlijk, die de kindjes net iets vaker in bed legde deze week, met hen speelde en voor entertainment zorgde,
allemaal omdat ik aan het haken was.

En ik zou haast het belangrijkste nog vergeten, het patroon voor week 12 dus


Haak 6 rijen ecru.
Haak 5 rijen groen,
Haak 1 rijtje ecru

voila, pak u een rosé'ke, een gin tonicske of een ijswaterke. Er wordt niet geteld deze week, alleen het aantal rijen. Geniet van het zonneke en relax.
En als je af en toe een heel klein beetje haakt, kom je er vlotjes

Geniet van de lazy week!

2 opmerkingen:

  1. iets zegt mij dat er nog een lazy week aankomt :-), bovendien gaat die finale van Euro 2016 ook megasaai zijn ...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. iets zegt mij dat je dat helemaal juist ziet, hahaha, zowel over die finale als over week 13

    BeantwoordenVerwijderen

Bloglovin

Instagram Follow