dinsdag 8 november 2016

Bloggers for life deel 2: de toiletzakjes

Ik liet al een beetje mee kijken op instagram en in mijn eerste sew along voor de bloggers for life.
De stofjes lagen dan ook al een tijdje geknipt te wachten op het vervolg. Er waren echter andere deadlines (iets met een crochet along bijvoorbeeld) die gehaald moesten worden. Van daar de vertraging dus.

Ik maakte 2 series:
Voor de eerste serie gebruikte ik mijn mijn mooiste retrostofje dat ik nog liggen had. Eentje waar ik ooit mijn allereerste jurkje mee maakte. (Ze kan er nog steeds in, maar helaas helaas, ze draagt zulke jurken niet meer zo heel graag). Het gele stofje is van een kussensloop.
Ook voor de voering gebruikte ik de gele stof, dus ook aan de binnenkant kan je zoenende diertjes vinden.




Voor de tweede serie toilettasjes gebruikte ik de stofjes die Walter Van Beirendonck ontwierp voor Ikea. Ik gebruikte ze eerder al voor de turnzakjes van de kinderen.

 



Voor meer uitleg over de toilettasjes verwijs ik door naar Khadetjes.
Daar is momenteel een linkenfeestje aan de gang waar je zeker eens moet gaan kijken. Je wordt er instant vrolijk van.

Op naar de derde sew along. Al kan ik niet garanderen of ik die op tijd ga afkrijgen.





4 opmerkingen:

Bloglovin

Instagram Follow