vrijdag 24 januari 2020

About blue Fabrics: Go West met de Theo Polo

Alex houdt van toekans en van cactussen en oranje is al jaar en dag zijn lievelingskleur.

About Blue Fabrics moet dat toch geweten hebben toen ze hun jongste collectie uitbrachten, want Go West vat die laatste 2 heel mooi samen. Het was alleszins liefde op het eerste zicht toen Alex dat stofje zag.

Ik had er eenvoudig weg een sweater mee kunnen maken, want de stof spreekt voor zich en is heerlijk zacht en stevig tegelijk. Maar zijn kast bulkt al van de sweaters, dus ik wou graag iets anders maken dan een eenvoudige sweater.
Voor jongens kom je dan automatisch uit bij de iets meer aanpassende patronen van Zonen09.
Omwille van de lijntjes waagde ik mij niet aan een Theo hemdje, want die ingelijke lijntjes laten doorlopen, leek me toch net iets te hoog gegrepen.
Het werd dan ook vanzelfsprekend een Theo polo.


Ik gebruikte metalen drukknopen. dat vind ik persoonlijk zo veel mooier dan kamsnaps of iets dergelijks. Al moet ik daarvoor wel elke keer naar Stoff.be in Alken rijden omdat ik geen enkele andere winkel weet waar gekleurde metalen drukknopen worden verkocht. Maar ik heb dat ritje er ruimschoots voor over. Het is niet uitgesloten dat ik het combineer met een IKEA-bezoekje.  




Stof: 
Patroon:
Theo - polo, Zonen09


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bloglovin

Instagram Follow