woensdag 20 november 2019

Linkparty 11: Benita Broek en Lauren Top

Het is weer zover, de nieuwe Fibre Mood ligt in de rekken.
En wat voor één! Mijn to sew- lijstje werd al weer een pak langer.



Deze keer kon "weinig tijd" echt niet tellen als excuus om niet deel te nemen aan de linkparty. Toch zeker niet als je voor de Benita broek ging.
De Benita broek mag gerust aan het lijstje van Luie Wijven Naaisels toegevoegd worden, want de broek was echt waar, van printen, knippen en plakken tot de boord van de boord omnaaien en een laatste strijkske, klaar op 3u en dat is nog ruim gerekend.




Ik maakte de Benita in mijn gebruikelijke maat. Ik verbreedde de pijpen naar onderen toe om een losser en 'vloeiender' effect te hebben.
Voor de stof dook ik in mijn stoffenkast en ik vond er de roestkleurige viscose-crêpe die aanvankelijk bedoeld was voor de Miyu.



  

Voor de gelegenheid maakte ik er nog een groter Luie Wijven Naaisel dan de Benita, namelijk de Lauren top uit Fibre Mood 3.
Die top maakte ik ondertussen al 4 keer. Die geraken om beurten nauwelijks in mijn kleerkast. Ze roteren gewoon van was tot wasdraad weer in de was.





Benieuwd wat andere blogsters uit de nieuwe Fibre Mood maakten? ga dan zeker hier eens kijken. Er zitten echt weer pareltjes van patronen bij.


Patronen:
Benita, Fibre Mood 7
Lauren, Fibre Mood 3

Stoffen:
Stoffenschuur
The Fabric Sales

















6 opmerkingen:

Bloglovin

Instagram Follow