zaterdag 31 januari 2015

verzamelwoede

op een forum werd de vraag gesteld: "Show je collectie"
Mijn eerste reactie was één van: "Ik verzamel eigenlijk niks ze"
Maar naarmate ik erover ging nadenken, besefte dat ik eigenlijk best wel veel verzamel. Mijn collecties zijn misschien niet altijd geweldig spectaculair, maar ze hebben allemaal wel 1 ding gemeen: ik word er blij van.
zo verzamel ik:
- Flow-magazines
- Stoffen
- Autootjes van Majorette
- mooie borden
- oude lego primo
- oude fotokaders
- arcopal lotus kommen
- ...
- en mijn man, die verzamelt fantasyboeken
en dan zwijgen we netjes over kinderkleding en het koopverbod dat boven mijn hoofd hangt voor thee ahum



 
 

Maar er is toch iets waar ik echt het meeste blij van word, dus vergeef me de buitensporige fotospam. Het is een werk van ongeveer 5 jaar. Pure nostalgie, ongetwijfeld voor sommigen van jullie ook, het haalt helemaal het kind in mij naar boven, kijk, daar vanachter, dat ben ik, vlak voor mijn 6de verjaardag

in mijn collectie zitten: 2 garages, 2 schooltjes, main street, kasteel, villa

Het wagenpark bestaat uit 1 motor, 3 wagentjes, 3 tractoren met aanhangwagen, een helikopter, een kleine en een grote bus en een klein en een groot vliegtuig



 


met echte schilderijen op het kasteel, zo mooi maken ze het niet meer
 


3 opmerkingen:

  1. Ben jij dat echt op die eerste FP foto? Of bedoel je dat Helena mama's microbe overgenomen heeft, want anders zijn jullie echt wel 2 druppels water!
    Hele mooie collecties, er staat niets tussen dat ik niet ook zou bij houden als ik het had! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi nee gij,het is Helena, maar naar het schijnt zag ik er 3d geleden net zo uit en ik had net hetzelfde speelgoed, met name de school en de garage herinner ik mij nog alsof het gisteren was

      Verwijderen
    2. 30 jaar dus, maar mijn tablet meent het beter te weten

      Verwijderen

Bloglovin

Instagram Follow