zondag 27 juli 2014

retro wall of fame

Het begon allemaal met dit kleine lieve meisje Ze keek mij aan met van die grote lieve ogen die ik niet kon weerstaan, het moet ergens 2 jaar of zelfs langer geleden geweest zijn


Ondertussen verzamelde ik ongeveer 50 van zulke schilderijtjes. Ik kan ze niet allemaal opgehangen krijgen dus ik wissel ook wel eens af en bewaar de rest voor later.

Bij Alex ziet het er zo uit (er hangen er nog langs het raam)
 
Met als favoriet deze schattige jongen:
 
 
deze maakte ik zelf: 
 
De kast kocht ik ook in de kringwinkel en vond ik te mooi om helemaal te schilderen, dus ik hield het bescheiden. ik heb enkel de wieltjes er vanonder uit gevezen, 1 poot en 2 schuifjes gelakt en het geheel nog eens vernist. Ik ben er nog niet helemaal uit of ik ze zo zal laten.
 
De blikken voertuigen, die we ook verzamelen, komen .... van de kringwinkel
De X van Alexander beplakte ik met comics ... van de kringwinkel


Het mandje, zo staan er over het hele huis verspreid ondertussen 6 exemplaren, ik hou er wel van, super handig voor knuffelberen, mutsen, stofjes, schoentje, rommel, ... en euh ja, ... van de kringwinkel

Bij Helena ziet het er zo uit:
 
 
met als favoriete schilderijtje de retro rock chick 

en het klokje dat helaas niet werkt, maar niet minder mooi is:

deze kreeg ik van de queen of upcycling (bij tips van de maand kijken). Als mijn leermeesteres en bron van inspiratie, vind ik persoonlijk 'keizerin van de kringwinkel' meer geschikt, dus die kreeg ook een speciaal plekje aan de retro wall of fame


P.S.: al de rest op de foto van Helena's kamer, op de gummiezwaarden, de boekjes en de bruine teddybeer (dank tante Vera, we denken nog vaak aan jouw, al zien we elkaar zelden) na, komt natuurlijk ook van de kringwinkel.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bloglovin

Instagram Follow