vrijdag 7 februari 2014

Dankbaarheidsoefening

en ha ja,
we zijn vandaag dankbaar voor:
- zo'n fijne vriend, ik ben super blij dat hij zijn 4/5de zo leuk vindt en dat hij zo'n fijne papa is voor onze kindjes, dat hij zegt dat hij niks uitgevreten heeft, maar ondertussen stond zowel woensdag als donderdag het eten lekker te dampen op tafel als ik thuis kwam van het werk
-  Iris, die een prachtige verjaardagtaart zal maken voor mijn ... ik zit nog in negeermodus, maar ja, heel bijna 5-jarige
- de natte zoen van mijn zoon met gratis knuffel erbij, elke morgen weer

en we zijn dankbaar voor
- schone wolken op een zondagvoormiddag als ik ondanks de vermeende keelpijn toch nog moed heb gevonden om mijn loopschoenen aan te trekken en te lopen, samen met nog andere fijne mama's, door het bos, heerlijk ontspannen en dan thuis te komen met de soep die bijna klaar is, en er dus net nog tijd is om onder de douche te kruipen, maar dan wel nadat ik een foto heb getrokken van die schone wolken:

is da nie schoon, zo ergens in februari?

ik ben een beetje ziek geweest, dus enerzijds was ik gewoon blij dat ik weer fit genoeg was en dus weer gewoon lekker mee kon draaien in de routine van het werk. en 't was er gezellig, en druuuuuuk
Deze namiddag fijne babbels gehad met de allerfijnste collega Ann, een rustpuntje bij de beste bakker van Maaseik (ik ken er maar ene, sinds vandaag, maar maakt het uit) en al weer het eten dat gewoon klaar was op het ogenblik dat ik thuis kwam, geweldig!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bloglovin

Instagram Follow