vrijdag 30 augustus 2019

Vita in St-Moritz

 
 
 
 
Als je op de dag, nee avond voor vertrek nog alle valiezen moet maken, maar liever nog gauw gauw die vita wil maken, dan wil dat 2 dingen zeggen:
  • Je hebt te weinig T-shirts 
  • Zo'n Vita T-shirt zit heel snel in elkaar
En aangezien ik al eerder een vita maakte, moest ik geen patroon meer overnemen. Enkel stof knippen en in elkaar zetten. Klaar.

Voor de short gold een beetje hetzelfde. 
Shorten die èn mooi (op mijn lijf) èn praktisch zijn, ik heb dat niet zo gemakkelijk gevonden. Zelf maken was in dit ene geval alleszins de snelste optie.

Voor de short vertrok ik van de Sunset short uit La Maison Victor, maar ik maakte de pijpen korter en breder, liet de zakken achterwege en paste de taille aan. Het enige wat ik behield, waren met andere woorden de kruisnaden en de linten, hahaha. Een volgende keer voeg ik er wel steekzakken aan toe in de zijnaad. Het is dat het nu snel moest gaan en ik wat te lui was om zakken toe te voegen (niet dat dat het grootste werk is), maar dat is wel iets dat je snel mist vind ik.

 
 





1 opmerking:

  1. Oh zalig. Ik kan me voorstellen dat die 2 stuks je nu telkens naar de vakantie gaan terugkatapulteren.

    BeantwoordenVerwijderen

Bloglovin

Instagram Follow