zondag 5 maart 2017

Leeuwtjes voor Leon

Mijn kinderen zijn al even geen babietjes meer. De meesten van mijn vrienden zijn net als wij zo ongeveer uit de babietjes. Van babynaaisels kwam het dus eigenlijk gewoon nog nooit... bij gebrek aan baby's om me heen.

Maar mijn collega bracht daar dus gelukkig verandering in. Zij werd immers begin dit jaar mama van Leon. En met een naam als Leon, dat vraagt, nee, smeekt om leeuwen.

 
 
(zoek de foutjes, maar ik vermoed dat Leon er niet bepaald van wakker zal liggen)
 
Mare-sweater

Oliver-pants
 
 
Bij gebrek aan kleine ringen gebruikte ik een grote ring. Mijn kinderen zagen in de vilten leeuw vanalles behalve een leeuw, maar dus, het IS een leeuw.


En als ik dan toch bezig ben, een bijpassend zeverdoekje komt altijd van pas.





Stof:
PiekeWieke: Sweat Lions Life

Patroontjes: 
Spoetniksels: Mare trui
Emma en Mona en MinnieMie: Oliver broekje
Pieke Wieke: dubbelzijdig zeverdoekje


5 opmerkingen:

  1. Super mooi. Echt tof dat je er je eigen ding van gemaakt hebt met dat contrast!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk! Dat contrasterend stuk maakt het helemaal af! Een heel babypakket, zo tof om te krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk setje!!

    De drukknoopjes waar eigenlijk het voorpand het achterpand moet overlappen? Dat valt niemand op... oke, mij nu omdat ik het sweatertje nu ook pas gemaakt heb en dat stukje 3x opnieuw gelezen heb omdat ik iedere keer twijfel :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. nee, maar dat ook dan, haha, neenee, aan het broekje en aan 1 mouw staan de leeuwtjes op hun kop

      Verwijderen

Bloglovin

Instagram Follow