maandag 28 juli 2014

ready to sew

ik heb weer een reeks pakketjes klaar, ready to sew, one two three, go...
julia sweater, Compagnie-M
stofjes van een stoffenparty van Klijntje en Miejo
 
 Plooirokje uit SVDHZ, voering van Lizzy L'oiseau, Bloemetjesstof van een uit elkaar 'gevezen' retro rokje, rits en knoopjes van de kringwinkel, paspel van Veritas

rimpelrokje van mme ZsaZsa, stof van een al weer uit elkaar gevezen rokje van de kringwinkel, alwaar de knoop en de rits ook te vinden waren, de paspel komt van Veritas  en is eigenlijk nog een restje van het rokje en bloesje dat 'ze' nog steeds niet wil aandoen, grommel grommel.
 
rok met knopenpat van dezelfde Mme als daarnet maar dan voor mij, stof van dezelfde Lizzy als daarnet, van Echino! prachtig prachtig, hopelijk lukt deze want anders ga ik wenen, knoopjes zelf gemaakt, van Veritas (kost wel wat, maar is het helemaal waard voor dit projectje), paspel (en garen) ook van daar  

en dan nu kiezen in welke volgorde ik moet werken, maar joehoe, 't is vakantie, ik moet niet wachten tot 's avonds om mij er aan te zetten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bloglovin

Instagram Follow