maandag 5 november 2018

Herfst = Giraffen

Herfst, dan denk je toch gelijk aan:
het vallen van de bladeren -- kastanjes rapen -- eikels -- eekhoorns -- neushoorns -- olifanten -- giraffen
Voila,
Herfst = Giraffen

 

OK, dat gaat misschien niet helemaal op, maar de kleur van het giraffenstofje van SYAS past wel in alle seizoenen.

De zoon had truien en broeken nodig.
Ik had zin in eenvoudige snelle naaiprojecten (toen nog in volle voorbereiding voor de marathon).

Het patroon voor de raglan Billie had ik nog liggen van vorige keer. Daar moest ik dus al niets voor over tekenen of uitknippen.
De Domi sweatpants van Sofilantjes vond ik er vooral heel leuk bij staan en stond al heel lang op mijn to sew lijstje.  Het broekje stak bovendien verrassend snel in elkaar en is nog eenvoudiger dan het er uit ziet. Ik zie daar zeker nog bandwerk van komen.

 


We trokken op een koude herfstdag het bos in om foto's te nemen. De ietwat verkrampte houding kan mogelijk te maken hebben met het feit dat het model aan het bevriezen was, of wat de zoon van een naaister lijden kan.

 









4 opmerkingen:

  1. Hahaha, die eerste foto zou je'm idd een warme choco brengen ;) Maar wel supermooie foto's en hele toffe outfit! Dat stofje heb ik niet gekocht (ik probeer met echt wat in te houden met stofjes kopen), maar ik vind 'm wel prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind giraffen ook hét herfstdier bij uitstek #schaterlach aka ik verwerkte ze nu ook pas omdat mijn bloedjes in dit seizoen het mooist staan met die kleur. Fan dus, ook al heeft het kind wat van een bevroren lolly ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Bloglovin

Instagram Follow