dinsdag 17 maart 2015

Retrobeurs

Op 14 maart stond al een eeuwigheid in dikke vette letters RBKW of retrobeurs kringwinkel. Dan kon er gebeuren wat wou, maar die dag was ik voor niemand bereikbaar, behalve voor de medekompanen die ook op schattenjacht waren.

en ook dit jaar ben ik er in geslaagd om te laat te komen. Ik was eigenlijk al hondsmoe van de afgelopen afmattende dagen (of weken). Deed de zoon er nog een schepje bij door de combi van frieten, curryworst, koekjestaart en cornflakes niet zo goed te verteren. Ik bespaar je de details.

de vondsten waren talrijk, het plezier van de dag door te brengen met de vriendin, wat bijkletsen, ... pure ontspanning waar ik nog lang van kan nagenieten
in de categorie kinderkleding:
het is beperkt gebleven. Het wordt immers steeds moeilijker om voor de kindjes retro kleding te vinden die zij leuk vinden en die praktisch is en die goed zit zonder kriebels (vooral de dochter heeft daar snel last van).

 
 
in de categorie dameskleding vond ik (of vond Nele beter gezegd) onder andere deze rok
 
in de categorie blik-vangers





 
in de categorie huis-tuin-keuken: mijn man was not amused met de 'nog tassen!' en 'nog koffiepotten'. maar gelukkig was ik hierop voorzien en had ik al alle overbodige ongebruikte koffie- en theepotten verwijderd om plaats te hebben voor deze prachtexemplaren


 

 
in de categorie tassen, want een dame kan nooit genoeg tassen hebben, niet?

 
in de categorie badkamer- en toiletgerief
 
 
en tot slot in de categorie spullen-die-ik-niet-kon-laten-liggen (voor zover bovenstaande daar eigenlijk ook niet onder valt)



 
het was al weer een heerlijke dag. Ik kijk weer uit naar volgend jaar.



1 opmerking:

  1. Er komt in onze streek (Oost-Vlaanderen) geen retrobeurs meer volgend jaar, bij jullie wel?
    Ik vind vooral het blikken speelgoed leuk (om naar te kijken, mijn meisjes zouden er niet mee spelen ;-) ) en de twee tasjes vind ik echt super! Leuke vondsten :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bloglovin

Instagram Follow