donderdag 23 maart 2017

Capsule wardrobe Alexander: Thor trui in het laatste restje "ants"

Het is geleden van november dat ik nog iets maakte voor Alexander!!!

en had ik mezelf niet voorgenomen om meer voor de mannen des huizes te naaien?
de stand staat momenteel op:
  • Helena: 5 stuks
  • Raf: 2 stuks
  • Lies: 1 stuk
  • Alexander: 0
Om het goed te maken nam ik het laatste restje naughty ants . Omdat ik weet dat hij vorig jaar zo ontzettend blij was met zijn short .
Ik had nog genoeg voor een losse 'sloddertrui' met raglanmouwen.
Een trui die op jeans past, op een short, op zwart, één die je over een T-shirt trekt op frisse ochtenden of gewoon zo op druilerige dagen.
Ik koos dan ook bewust om geen paspel of contraststof te gebruiken, om alle mogelijkheden en combinaties open te laten.

Als basis gebruikte ik de Thor T-shirt van La Maison Victor, editie maart-april 2016, maar ik maakte er verder wel een typische sweater van door er onderaan een boordje aan te maken en de hals ook iets anders af te werken.





Jongens van 6 hebben geen tijd om even deftig in de lens te kijken, dus euhm, het leven was aan de rappe fotografen. Tsja, laat ons het er op houden dat ik de beste uitkoos die niet al te wazig zijn en dat hij een half uur later in t-shirt en voetbalshort op sletsen buiten liep alsof het 30 graden buiten was.

Hij zal zijn modellenallures nochtans dringend moeten bijschaven, want from now on, tot nog eventje voort, zie ik alleen maar jongensnaaisels op de planning staan (een paar tussendoortjes uitgenomen)





3 opmerkingen:

  1. Heel toffe trui!! En ja, dat poseren dat gaat hier ook niet zo gemakkelijk... maar ik neem het maar zoals het is :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh ja, of denken dat ze mooi poseren en jouw de vreemdste snoeten schenken ;)
    Toffe trui, zowel het design als de kleur zijn helemaal mijn ding.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Poseren gaat hier tegenwoordig ook niet zonder slag of stoot ;-)
    Coole trui!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bloglovin

Instagram Follow