woensdag 26 oktober 2016

Bloggers for life: deel 1

ik hinkel wat achterop, ik weet het, ik weet het.

Maar dat maakt dan ook dat ik de bloggers for life actie van Sarah en Annelies niet meer moet voorstellen. Er zijn ondertussen 3 van de vier sew along patronen voorgesteld. Dus ik ga nog gas mogen geven als ik ze alle 4 wil uitgeprobeerd hebben.

Maar dus:
De knuffeldoekjes
- gemakkelijk en leuk om te maken
- perfecte restjesverwerking. als je mijn blog een beetje volgt, geen alle stofjes je bekend voorkomen
- snel klaar, instant resultaat, instant happy
- er zijn wel wat dames zwanger of net bevallen in mijn omgeving, dus ... je weet waar je je aan kan verwachten bij de eerstvolgende babyborrel


Deze maakte ik dubbel, exact identiek, want ik ken de drama's als het knuffeldoekje kwijt is of zelfs maar even in de was.






Op naar de volgende sew along, maar dan moet ik wel kiezen welke ik als voering neem:

2 opmerkingen:

  1. Euh... met zo'n productiviteit vind ik niet echt dat je mag spreken van "ik hink achterop". Omstandigheden achter de schermen gaan je trouwen wat helpen; het volgende patroontje komt pas volgende week :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. de eerste is dan ook zo gauw klaar, ik heb me nog ingehouden eigenlijk.
      en nu ben ik eigenlijk toch ook benieuwd naar dat vierde patroontje, maar inderdaad, ik weet nog wel wat doen tegen die tijd, want patroontje 2 en 3 lijken me ook super leuke patroontjes.

      Verwijderen

Bloglovin

Instagram Follow