donderdag 11 augustus 2016

Dolly Plaid: week 17

Ik was al snel klaar met week 17. 
Ik maakte verleden week meteen een aanloopje, haakte week 17 af en haakte er gauw nog wat extra rijen achteraan om al vast een voorsprong te hebben op week 18. 

Waarom die haast?
Het is Kids Clothes Week, een super leuke internationale naai 'chalenge' die deze keer in teken staat van 'celebration'. Iets wat ik niet graag mis. Er wordt deze week met andere woorden niet gehaakt, maar enkel genaaid in de (schaarse) vrije tijd. En als de kindjes terug zijn uit vakantie, lees je daar hier al gauw meer over.




Het patroon is, weinig verrassend, gewoon het vervolg van week 16. De driehoekjes worden eerst afgewerkt en dan worden er 4 rijen ecru achteraan gehaakt. Ik haakte 8 rijtjes ecru. Maar wat extra rijen kunnen nooit kwaad. Mijn plaid gaat immers meer weg hebben van een vierkant dan van een klassieke rechthoek. 1 ding is wel zeker. Hij zal groot genoeg zijn, welke vorm hij ook zal hebben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bloglovin

Instagram Follow