zaterdag 9 mei 2015

My little happy week

1. Voetballende kindjes
De eerste echte voetbalmatch voor de kindjes. Wat ziet het er echt uit ineens, in zo'n echte voetbaltenue. Ze werden ingemaakt trouwens, maar ze hadden lol, toch vooral de jongste kon er mee blijven lachen.

 
2. De eerste werkdag voor mijn man.
Mijn man werd, 4 dagen nadat hij mijn man werd, donderslag bij heldere hemel, ontslagen. De echte reden zullen we nooit weten. het feit dat hij na een half jaar nu weer aan de slag kan, ... geluk zit soms ook in iets grotere dingen.

3. Lenteavond
De aarde die zo warm aanvoelt, de rust die ik vind in de tuin, alles zien groeien
tot de kindjes me komen zoeken voor een nachtzoen


4. Dubbele traktatie
Mezelf trakteren op oorbelletjes en een ketting van bij Paplou en als kers op de taart een chocolaatje vinden onderaan in de zak.

5. De man die zomaar even een go-cart vindt in de kringwinkel.

6. Een vroege Moederdag
Op moederverwennerij mogen in de beautyfarm in de kleuterklas (dank u Anne en Diane! super initiatief, ik kijk uit naar de actiefoto's)


7. Nog een andere vroege Moederdag
Een vroeg moederdagcadeautje van een ongeduldige zoon, de timing kon niet beter, ik had het even nodig na een moeilijke dag (dank je Line! het is prachtig)
(foto's volgen, maar ik wil de verrassing niet wegnemen voor die mama's met geduldigere kindjes dan mijn zoon)

8. Een meisje dat groot wordt
Gaatjes laten schieten bij de dochter, ze is er klaar voor hoor, met haar grote knuffel stapte ze flink binnen en vroeg ze om gaatjes, helemaal zelluf en alleen en ze gaf geen krimp.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bloglovin

Instagram Follow