zondag 22 februari 2015

Recycleknutsel 3: Knutseltafel

Alweer niet helemaal een recyclageproject pur sang maar eerder pimpen. ik vergeef het mezelf ;-)

Het tafeltje stond eigenlijk al een hele tijd verborgen onder mijn werktafel in de kelder en ik had er elke keer over gekeken.
Eigenlijk stond er niet zo veel te gebeuren, want het tafelblad was op zich nog heel erg mooi. Enkel de poten hadden misschien een ander kleurtje nodig dan het afgebladderde wit.
De olifant op het tafelblad knipte ik uit een restje plakfolie.
Ik vermoed dat die er weer zal af moeten nadat de dochter een paar keer een ribbel heeft gekleurd door het kleine reliëf van de olifant. Maar tot dan houden we het zoals het nu is.





4 opmerkingen:

  1. Hey,
    We nomineerden je voor de Liebster Award. Morgen rond 06:00 komt onze blogpost online.
    Groetjes,
    An (Veldie al aardige tijd non-actief op tforum ;-) ) en Eveline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh, super bedankt om aan mij en mijn bescheiden blog je te denken. En leuk om elkaar zo ook eens virtueel tegen het lijf te lopen. Ik kijk al uit naar de vragen die jullie voor mij in petto hebben

      Verwijderen
  2. De man des huizes heeft dus zonder mij te raadplegen de olifant verwijderd 😠

    BeantwoordenVerwijderen

Bloglovin

Instagram Follow