vrijdag 28 november 2014

gastenboom

Ik vind het soms moeilijk om iets origineels in een gastenboek te schrijven op feestjes. Daarom had ik het plan opgevat op mijn eigen feestje een alternatief te voorzien voor het klassieke gastenboek, volledig van internet afgekeken, maar dan, tja, voor minder dan 140 euro.
Dus ging ik naar de betere papierwarenzaak voor doek op karton, een fijn bruin stiftje en inktkussentjes.
en dan heb ik de dochter aan het werk gezet
 
 

 Dat ziet er na een feestje zo uit: 
 



 Merci allemaal, dat jullie onze boom compleet hebben gemaakt, ik koester elk blaadje (en de vogeltjes natuurlijk nog het meest)



2 opmerkingen:

  1. Heel leuk! Begrijp ik nou goed dat je dochter die boom heeft getekend?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hihi, nee joh, ze kan al heel mooi tekenen voor haar 5 jaar, maar nog niet zo goed hoor. ik heb eerst met potlood voorgedaan en zij is er met het stiftje over gegaan en niet heel de boom, alleen maar stukjes. dat ging anders nu nog niet klaar geweest zijn, aan haar tempo

      Verwijderen

Bloglovin

Instagram Follow