vrijdag 27 juni 2014

Wolk en Olifant

Om mij van het geruzie af te maken, maakte ik van de tipistof na het wolkenkussen nu ook een olifantenkussen. Een snel naaiprojectje.

En nee, met een olifant kan je evenmin origineel zijn, maar ik zocht een dier dat zich goed leent als kussen, dus de olifant lag voor de hand.
De oren zijn aan de achterkant met zachte babyrib gemaakt. En bij nader inzien flapperden die oren net iets te veel naar mijn zin, dus ik naaide haakjes aan de oren (met een rekkend halsboordje) en een knoop op het lijf zodat je de oren kan vast zetten als je geen zin hebt in geflapper. Had ik het eerder geweten, had ik de haakjes in de naad gezet natuurlijk. Maar het was me niet belangrijk genoeg om alles helemaal weer los te gaan maken om het netjes in de naad te krijgen.

 

 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bloglovin

Instagram Follow